/
פרקטיקות לפתיחת יום

פרקטיקות לפתיחת יום

התבוננות רפלקטיבית בחוויות היום של היחיד ושל הקבוצה

פתיחת יום במרחב חברתי-רגשי יוצרת קרקע בטוחה לשיח פתוח, חיזוק קשרים בין תלמידים והגברת תחושת השייכות. פעילויות קצרות של הקשבה, שיתוף והתבוננות מאפשרות ויסות רגשי, מחזקות אמפתיה ומעודדות תקשורת מכבדת. כשיום הלימודים מתחיל מתוך חיבור רגשי-חברתי, התלמידים ניגשים לאינטראקציות החברתיות ולמשימות הלימודיות בתחושת ביטחון ושיתוף פעולה, מה שתורם לאקלים כיתתי חיובי ולרווחה אישית וקבוצתית.

סינון בלוג
פותחים בסיפור
פעילות יומית המעודדת התנהגות חברתית חיובית דרך משימות אישיות. בתחילת היום, כל תלמיד בוחר משימה...
افتتاح اليوم الدراسيّ عبر الحوار والنشاط القِيَمِيّ
يخلق اللقاء الاجتماعيّ في بداية اليوم الدراسيّ بيئة آمنة للمشاعر والأفكار، ممّا يعّزز الروابط بين...
העץ החברתי
פעילות יומית המעודדת התנהגות חברתית חיובית דרך משימות אישיות. בתחילת היום, כל תלמיד בוחר משימה...
מיינדפולנס
פעילות בוקר חברתית-רגשית המזמינה את התלמידים לרגע של קשב והתבוננות משותפת. דרך תרגולי נשימה ומודעות,...
בוקר של קסמים
"קסם של בוקר" היא פעילות המעודדת תלמידים לפתוח את יומם בהגדרת מטרה ובחירת פעולה להגשמתה....
דילוג לתוכן